Skip links

Elämäsi huippukuntoon™ Helsinki 27.9

Syksyn 2018 ryhmä alkaa Helsingissä 27.9!

Mikäli olet pitkään jo haaveillut siitä, että saisit liikunnan ja terveelliset elämäntavat osaksi elämääsi, tämä ryhmä on sinulle. Tässä ryhmävalmennuksessa ei ole väliä sillä, oletko jo kokeneempi tai aloitteleva liikkuja, sillä ryhmässä huomioidaan kaikki yksilöinä. Haluamme motivoida sinua ja kannustaa onnistumiseen matkan aikana. Pienikin muutos on iso muutos. Ryhmän tuki ja tsemppi höystettynä valmentajan osaamisella saa sinut muuttamaan elämäntapojasi pysyvästi tämän valmennuksen aikana.

Valmennuksessa käymme läpi hyvinvoinnin osa-alueet: ravitsemus, lihaskunto, kestävyyskunto, liikkuvuus sekä kehon- ja mielenhuolto.Valmentajina toimivat koulutetut valmentajat.

Valmennus toteutetaan ryhmävalmennuksena. Valmennuksen aikana on mahdollisuus myös henkilökohtaiseen tapaamiskertaan erikseen ostettuna.

Mitä sinä saat?

  • 6 tapaamista ryhmän kanssa (Tapaamisen kesto kaksi tuntia)
  • Kehonkoostumusmittaus x 3 ja kuntotestit x 2
  • Ravinto-ohjeet
  • Henkilökohtainen harjoituskalenteri ryhmän ajaksi
  • Henkilökohtaiset sykerajat ja sykeharjoituksia
  • Liikkuvuusharjoitteluohjeet
  • Kuntosali- / kotitreeniohjelma
  • Juoksuharjoitusohjeet
  • Työkaluja stressinhallintaan ja parempaan uneen
  • Rutkasti innostusta ja motivaatiota!

Ohjelma

1. tapaaminen
Kartoitetaan lähtötilanne kehonkoostumusmittauksella ja lihaskuntotesteillä. Etsitään innostava ja motivoiva tavoite valmennuksen ajaksi. Halutessasi sinusta otetaan myös valokuva lähtötilanteestasi.

2. tapaaminen
Käymme läpi ravitsemuksen perusasiat, joilla voit muokata kehonkoostumustasi tehokkaasti. Ruokavalion avulla voit parantaa terveyttä, kiinteytyä ja saada enemmän lihasmassaa sekä lisää energiaa. Tavoitteena omien ravintotottumusten muuttaminen pysyvästi terveelliseksi mielentyökalujen avulla.

3. tapaaminen
Lihaskuntoharjoittelu kuntosalilla. Painoharjoittelulla muokkaat kehoasi, parannat ryhtiäsi, lisäät jaksamistasi ja kiinteydyt. Saat kuntosaliohjelman ja kotitreenin sekä käymme yhdessä läpi oikeat suoritustekniikat ja sopivat painot omia tavoitteita ajatellen.

4. tapaaminen
Välimittaukset: kehonkoostumuksen mittaus

Stressin ja unen vaikutus syömiseen sekä painonhallintaan. Opi hallitsemaan aikaa, rentoutumaan ja olemaan tehokas.

5. tapaaminen
Oikeilla sykkeillä ja harjoitusrytmillä pääset haluamaasi tuloksiin. Kestävyyskunto auttaa jaksamaan arjessa, parantaa vastustuskykyä ja stressinsietokykyä. Käymme läpi sykeharjoituksia sekä oikeaa juoksutekniikkaa. Miten kehoa huolletaan ennen ja jälkeen treenin?

6. tapaaminen
Mitataan saavutettuja tuloksia rasvaprosentin mittauksella, lihaskuntotestillä sekä leveällä hymyllä. Suunnitellaan, kuinka pysyt tuloksissasi myös valmennuksen jälkeen. Valokuvat saavutetuista tuloksista. Lopuksi motivaatioharjoitus jatkoa ajatellen.

Mikäli et pääse osallistumaan jollekin tapaamiselle, voit halutessasi korvata tämän kerran toisen ryhmän matkassa omalla tai muilla paikkakunnilla, mikäli sopiva ryhmä on samaan aikaan käynnissä. Saat jokaisesta tapaamisesta myös kirjallisen materiaalin.

kokemuksia kurssilta

Valmentaja aivan huippu. Oishan sua tavannut useammankin kerran. Mutta,näin hyvä. Hurjan paljon kiitoksia. En olisi ihan heti uskonut, että MINÄ voin luopua siitä kaikesta herkuttelusta ja leivän/pullan syömisestä. Tosta noin vain. Olen kehunut töissä ja kyllä on moni yrittänyt udella,miten tuloksiin oikein olen päässyt.

Tulokseni menivät yli tavoitteeni! Olen oppinut löysäämään pipoa ja olemaan itselleni armollisempi. Valmennusote oli napakka, mutta ei syyllistävä. Ryhmän voima on uskomaton ja sen takia tähän lähdinkin mukaan.

Paras tulos oli rasvamassan ja rasvaprosentin tippuminen. Myös paino tippui ja lihakset kasvoivat, eli meni juuri niin kuin piti. Opin sen, että miten tärkeässä osassa ruokailu on elämänlaadun parantamiseen ja tuloksien saamiseen. Olen vihdoin oppinut syömään!

Pidän ruokailuni terveellisenä ja annan itselleni herkkupäiviä joista oikeasti nautin. Tuon kolmen kuukauden aikana huomasin sen että vaikka tuohon aikaan sisältyi muutamat juhlat ja äitienpäivät ja söin silloin herkkuja, ei näillä asioilla ollut painonpudotukseen hirveätä merkitystä. Samoin kuin tuli joitakin ylimääräisiä lepopäiviä liikunnan suhteen, ei luultavammin ollut hirveätä merkitystä lopputestien kanssa. Kiitos todella paljon! En olisi päässyt tavoitteeseeni ilman mahtavaa valmentajaa.

Jaksan nykyään huomattavasti paremmin ja mielikin on kirkkaampi ja päivät huomattavasti iloisempia kuin ennen. Uskomattomia asioita voi saavuttaa vain pienillä elämänmuutoksilla. Kiitos kovasti avusta elämänmuutoksessa! olen tosi tosi tyytyväinen tuloksiin ja ehdottomasti tätä kurssia suosittelen kaikille, jotka haaveilee elämänmuutoksesta, mutta ei saa aikaiseksi ilman apua!

Mitä sinä saat?

  • 6 tapaamista ryhmän kanssa (Tapaamisen kesto kaksi tuntia)
  • Inbody-mittauksen x 3 ja kuntotestit x 2
  • Ravinto-ohjeet
  • Henkilökohtainen harjoituskalenteri ryhmän ajaksi
  • Henkilökohtaiset sykerajat ja sykeharjoituksia
  • Liikkuvuusharjoitteluohjeet
  • Kuntosali- / kotitreeniohjelma
  • Juoksuharjoitusohjeet
  • Työkaluja stressinhallintaan ja parempaan uneen
  • Rutkasti innostusta ja motivaatiota!

Tapahtuman tiedot

Hinta: 298€ tai 99,33€/kk kurssin voit maksaa myös osa-maksulla ja liikuntaseteleillä.  Varaus on sitova. Peruutetusta valmennuksesta perimme 50% maksun. Sairastapauksissa voi valmennuksen keskeyttää lääkärin todistusta vastaan. Jos et pääse jollekin tapaamiselle voit käydä korvaamassa toisen ryhmän matkassa.

Opiskelijat saavat -10% alennuksen valmennuksesta esittämällä opiskelijatodistuksen.

Tapaamiset torstaisin
klo 18.00-20.00

1. tapaaminen 27.9
2. tapaaminen 11.10
3. tapaaminen 1.11
4. tapaaminen 15.11
5. tapaaminen 29.11
6. tapaaminen 20.12

Valmentajana: Heidi

Paikkana: Lupaus-studio, Rikhardinkatu 1, 5. krs

Ilmoittaudu mukaan